10 July 2007

Moci Bareng Online



Salam sukses nggo sekabehane ...

Mengingat perlune kenalan sing interaktif sesama wong Brebes, sing bisa didenggo juga kanggo diskusi bareng2, akhir-e digawekena menu khusus kiye, sing arane "Moci Bareng Online" kanggo sedulur kabeh .. ya nggo kangen2an, diskusi serius, atawa liyane .. sing penting ora nyinggung masalah SARA :) alias Suku, Agama, Ras lan Antargolongan.

Carane nganggo menu kiye, yaiku nge-klik wae menu kiye : "tanggapan" sing ana ning ngisor iki, terus langsung bae tulis sing pan pengen ditulis .. sawise kuwe, ngisi identitas sing ngirim, sing duwe blog ya isi bae identitas-e, sing ora duwe blog, ya bisa milih "lainnya" atau "anonymous" sing penting, pas ngirim ana jelas arane.

Dianjurena, tulisan pertama ning kene kiye berupa perkenalan dhewek ndisit ... misale arane, terus nesih sekolah apa wis kerja? sekolah atau kerjane ning endi, terus saikine tinggal ning endi .. syukur2 sing lengkap, endah bisa luwih kenal ...

Mudah2an ana gunane ... matursuwun

53 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wah seru bgt nich ada ajang ini buat diskusi....tapi kok blm ada yg ngisi ya?
aku 'prawanin' deh...
wak..kak..kak..

salam kenal dulu ya pak admin?
oche dech...
kenalin apa nya ya...terlalu byk yg hrs dikenalin...
mngkin ini aja bahwa aku suka mengamati..hehehe
salam kenal tiens

12 July 2007 at 12:18:00 GMT+7  
Blogger KOMBES said...

Salam kenal juga mba tiens ..
Mudah2an baik2 saja ... saya cukup tersanjung dengan isian pertama mu di sini.

Sukses buat semuanya ..

12 July 2007 at 16:31:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Hallo sedulur kabeh apa kabar???

terutama buat mas Agus dan mas Raha gimana kabarnya?
udah lama juga saya gak online di web ini, btw anyway busway gimana kabar kombes?
kayaknya anteng banget gak ada kabar-kabare, jangan2x sudah pada tertidur pulas,,,,
ayo bangun semangatnya lagi buat kombes,,,,
maju terus kombes,,,,

dah ah lumayan lagi sibuk neh,,,

wassalam,
Sohirin

14 August 2007 at 14:50:00 GMT+7  
Blogger gunawan said...

melu...takon....ari sekretariate KOMBES ana ning endi yach....!!! tlong nekh bisa kirim sms Bae ning nmer iki....085640860497...matursuwun

6 September 2007 at 12:05:00 GMT+7  
Blogger gunawan said...

Khusus para sedulur...Brebes kabeh...sing ana ning JABOTABEK ayo...bareng2 pikirna daerah dhewek sing arep ngadepi pemilihan Bupati sing secara langsung endah bisa sukses....lan nduweni pemimpin sing bisa mbangun brebes dadi luwih makmur

6 September 2007 at 12:09:00 GMT+7  
Blogger arip said...

haloo sedulur kabeh!!! salam kenal sing aku.cah brebes asli.

14 September 2007 at 00:14:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Assalam
Salam kenal buat semua, khususnya bung Admint, aku baru liat web brebes itupun ngga sengaja, e...bs ikutan nimbrung nang kene kye, aku tinggal di brebes tapi lagi ke luar jawa, aku samperin terus di web ini deh jk lg on-line
wassalam

Bajang

14 November 2007 at 10:13:00 GMT+7  
Blogger bidin said...

Ass, Wrr,
Aku baru tahu kalo ada komunitas ini didunia maya, keren,.. ya

Seneng bangat bisa memperkenalkan diri saya melalui form ini,
sudah lama saya tidak mengikuti perkembangan daerah kelahiran saya
padahal saya pengin sekali, pengin shering pada temen temen yang peduli akan daerah brebes .

Wassalam

Bidin
Tangerang

27 November 2007 at 11:35:00 GMT+7  
Blogger bidin said...

Ass, Wrr,
Aku baru tahu kalo ada komunitas ini didunia maya, keren,.. ya

Seneng bangat bisa memperkenalkan diri saya melalui form ini,
sudah lama saya tidak mengikuti perkembangan daerah kelahiran saya
padahal saya pengin sekali, pengin shering pada temen temen yang peduli akan daerah brebes .

Wassalam

Bidin
Tangerang

27 November 2007 at 11:37:00 GMT+7  
Blogger KARNO ROSO said...

salam sejahtera buat semua semoga kita selau dalam lindungan ALLAH SWT

25 January 2008 at 22:26:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Senang sekali sebagai brebes'ers kita bisa komunikasi via dunia maya.Saya arian.Bagi temen-temen yang ingin berbisnis pulsa elektrik silahkan hubungi saya di 08988040263
atau email ke:arian_selular@yahoo.com
Syaratnya mudah aja:
punya HP (asal bisa sms-an)
biaya daftar cuma 100rb (termurah jika dibanding di tempat lain karena umumnya jadi dealer itu biaya daftarnya 500rb) jika jadi dealer(bisa ngejual dan ngedaftarin seseorang jadi dealer ato retailer) dan 25rb jika jadi retailer (hanya bisa ngejual pulsa aja).
Keanggotaan selamanya
Bisa diwariskan
Harga pulsa bersaing (murah)
Transaksi 24 jam
Bisa NGEDAFTARIN di m-tronik dengan harga pulsa dari indosat
(harga pulsa indosat murah)
ga ada masa kadaluarsa pulsa
Ga bakalan rugi, insyaallah
Makanya buruan ndaftar...

10 February 2008 at 20:34:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

wis pokoke seneng lan rahat. soale ana media sing "preketek" mas......

14 February 2008 at 16:08:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

nang masalah pembinaan olahraga brebes luwih apik dibandingna daerah tangga teparo, ana sayange bocah-bocah sing wis apik dadi atlit ora diperhatikna nang pemdane, priben kang pemecahane ? kan atlit-atlit daerah kuwe bisa didadekna tenaga keamanan nang perusahaan daerah apa nang kantor dinas !

10 March 2008 at 22:16:00 GMT+7  
Blogger Willy satria said...

Assalamuallaikum .....
apa kabare kabeh ? apik kan ?
Numpang nyari temen nih, kalo ada member HAWK7 KONTEK AKU YO,..... TEMU KANGEN NIH,.....

21 March 2008 at 10:00:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

willy jebule ngono wong brebes???
brebese ngendi???pantesan ngerti malahayu ana apa???
sory ya boss...
salam go LEE KEE JU

30 March 2008 at 20:44:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Wah seru banget ya...
Tapi kok KOMBES cuma di jabotabek
kapan di Jogja ada KOMBES???
Kangen kumpul bareng temen2 Brebes
dari Saiful

8 April 2008 at 16:17:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

nambah ya kang..
usulan aja...
kalo KOMBES bisa dilakukan juga di wilayah lain akan makin menarik..
Terlebih bisa saling tukar informasi terkini warga Brebes..
Semoga bisa dilakukan
Saiful Jogjakarta

8 April 2008 at 16:20:00 GMT+7  
Blogger Unknown said...

aduh sorry neh...selama saya berinternet ini mungkin hal yang belum pernah tahu bhwa ada kombes.... tapi sebagai orang brebes mdh-2an saya pribadi bisa menyampaikan hal2 yang berkaitan dengan brebes

11 May 2008 at 08:18:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

duh, seneeeeeeeeng nemen sung...ketemu batire dewek sung

27 May 2008 at 14:59:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Untuk semua pejabat maupun para anggota dewan harap segera kunjungan lapang ke jembatan CIHAUR kec BANJARHARJO agar lebih mengetahui kondisi mark up proyek.

26 June 2008 at 08:50:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Sedulur Kabeh Yo kita jalin silatuhrahmi..karo wong Brebes...Aku bloger sing Brebes saiki ning Tangerang...

28 August 2008 at 16:55:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Rasa Syukur Alhamdulillah..yg tlh memberikan Rahmat dan Hidayah serta yg Ilmu-Nya kpd kita.
Salam Kenal dari saya Iwan K,27Th asli wong Kedawon Kec.larangan Brebes sing saiki Merantau nang Riau wis 6 tahun, Piye kabare cah2 Brebes... Salam Kenal karo Cah2 Alumni MtsN Ketanggungan angkatan 1996-1997

10 September 2008 at 14:08:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Buat dulur kabeh kenalaken aku Iwan asli wong brebes, sing saiki nang Riau sing terkenal Kelapa sawit. Monggo Kontak nang 081266399960 utawa Nang :kurnia_bb@yahoo.com

10 September 2008 at 14:19:00 GMT+7  
Blogger S.Tanto said...

aku melu moci ya sing cah brebes cah tegalglagah

18 September 2008 at 20:43:00 GMT+7  
Blogger . said...

enake angger moci cemilane bakwan karo kacang goreng.

20 September 2008 at 13:28:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Salam,
Alhamdulillah... aku ketemu kare sampeyan kabeh...
Kepriben kabare?
Aku Harry, yen pengen kenal karo aku luwih akeh pada mampir ya... ning www.rontgen-area.blogspot.com
maturnuwun

16 November 2008 at 22:29:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

serunie.. Brebes punya komunitas kaya gini.. di dunia maya LAGI..

biasany si batir2e aku ngundang aq aDe.. umahe ning Ketanggungan...

mGa2... ajang ini dapat mnjadikan qt lbih berwawasan untuk kemajuan brebes yang slalu BERHIAS.. OK?!..

31 December 2008 at 07:45:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

nembe' wruh ana kombes. salam kenal aku (syakurahmad@yahoo.com) wong brebes sing lagi ana ning tangerang,primen kabare' bocah2 ketanggungan,kersana,banjarharjo!!!

14 January 2009 at 12:50:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Wah..tambah rame' blog'e, salam kenal bae wis ya.

MasTop

14 January 2009 at 12:59:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Salam kenal dari MasTop

15 January 2009 at 18:19:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

apa kabar semuanya..seperti peraturannya saya harus memperkenalkan dulu klo tidak bisa disangka maling..hehe (ga lucu) nama saya Herman almat skarang di jl. tipar cakung jakarta timur. asal saya dari dukuh wlahar kelurahan wlahar kecamatan larangan saya masih single/bujangan ( alaah..sempet2nya promosi)saya senang sekali dengan adanya kombes lebih sayang lagi saya baru tahu sekarang. saya ingin tahu dimana markas kombes (sekretariat) berada..? itu klo boleh saya tahu saya ..klo sudi mhn pertanyaan saya dijawab diblog saya saja o..ya sekalian ijin linknya mau saya tancap diblog saya boleh tidak mhn konfirmasi secepatnya klo mau ya tukeran link..terima kasih dan semoga sukses selalu..

17 January 2009 at 01:03:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

hallo sedulur kabeh cah anyar arep kenalan kiye cah jatibarang asli tembong kramat,piben !akehe sing gabung kok pelen(lanang kabeh)wadone ning endi bae kiye?salam nggo alumni smp 6 brebes 1996,

18 January 2009 at 20:26:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

arane aku mas bagyo asli wong tembong kramat,jatibarang-brebes,saiki aku kerja dadi sekdes
ning
desaku
aku
saiki
esih
kuliah
ning
tegal

26 January 2009 at 20:38:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

mas iwan arep kenal.....
wah kiye duwe komunitas
online, bangga dadi warga
brebes,bisa njalin tali silaturami
kambe sedulur kabeh,terutama
warga brebes ning perantauan
sng wis melek internet....!

9 February 2009 at 20:31:00 GMT+7  
Blogger eka_smadua said...

Assalamu'alaikum,permisi pak... salam kenal nich,buat alumnus SMA DUA BREBES 1998,specialy kls.dua3 sama IPS4,kapan ketemuan nich

24 February 2009 at 14:36:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

halo kombes wah ana komunitas se sip..lah.kami dari hosbec honda supra brebes club web www.hosbec.co.nr email.hosbec@hosbec.co.cc cari angota baru bt club hosbec kl bisa seponsor bt club kami...kemarin dah ngadakan uth hosbec ke 6th di kopri brebes pada tau kaga nich,,,ikikikikikii...maju trs,,,kombe

28 February 2009 at 13:15:00 GMT+7  
Blogger admin said...

[help me] saya berurusan dengan (oknum) WARTAWAN UUD (Ujung2nya DUIT)

selengkapnya saya post disni...
http://www.kaskus.us/showthread.php?t=1573201

27 March 2009 at 18:42:00 GMT+7  
Blogger KOMBES said...

Salam,

Saya terkejut dengan tulisan di atas yang mengaku "admin" karena memang tulisannya bikin penasaran. Tolong jangan mengatasnamakan admin atau id orang lain, karena akan timbul kesalahpahaman dalam interpretasi.

Saya sebagai admin blog kombes mencoba cek link di atas dan memang itu punya orang lain.

Saya belum bisa akses yang kaskus karena di blok oleh kantor.

Saya harapkan rekan2 lainnya tidak mengatasnamakan admin atau nama2 ID lain yang dimiliki orang lain. terimakasih


Agus Maulana
Admin KOMBES

30 March 2009 at 12:42:00 GMT+7  
Blogger lafri said...

haiiiiiiiiiii semuwa
aku lafri,kerja di jakarta dan sekarang tinggal di jakarta, saya asli orang paguyangan,bagi siapa yang mo kenal (merasa satu rumpun) mendekatkan silaturrahmi silahkan kirim email ke alamat ini (lafriarda@ymail.com)
terima kasih

24 April 2009 at 10:18:00 GMT+7  
Blogger Siti said...

Ässalamualaikum wwb, nama saya siti, saya berasal dari desa tembong kramat dan saat ini saya lagi jadi kuli di negara orang, saya sangat senang sekali tanpa sengaja menemukan situs ini, semoga dgn bloger ini saya bisa menjalin silaturohmi dan saling tukar info kususnya para warga brebes dimanapun berada

8 May 2009 at 13:42:00 GMT+7  
Blogger Siti said...

Assalamualaikum sedulur kabeh.!!! Kok blognya sepi ora ana sing ngisi maning ...weleh pada ning ngendi kabeh wonge...salam kombes

10 May 2009 at 14:49:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

MANTAPPPPPPPPPPPPPPP............

18 May 2009 at 19:08:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

mas kombes,..
nyong angga,asli wong tanjung nyong yakin wis pada kenal daerah tanjung soale ari pan ning jakarta pasti lewati umahe nyong,ari mangkate sing wetan tapine.he..he...)
ari jare nyong kombes apik2 bae,tapi aja klalen wong brebes akeh sing durung pada ngarti komputer apa maning internetan (boro..boro..ya!!!)dadine piben kyeh eben wong brebes pada ngarti kombes kweh apa??kira2 pibe ya..
oiy pak kombes,a isin kyeh brebes di gempit kota 2 gede2 tur maju2 pisan,lah..brebes dijepit tapi masih kere n miskin,kudune pibekna kyeh wong2 brebes eben maju n laka sing mumet mikir engko esuk go mangan nganggo apa. apamaning ana mas kombes sing ning cina,lamun bisa ngembangna wong brebes kan luwih apik lan akeh pahalane.amin..



brebes punya...kita.

18 May 2009 at 19:22:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

hai..siti tembong kramat


brebes punya..kita

18 May 2009 at 20:10:00 GMT+7  
Blogger andhik4 DBS2113887 said...

assalamualaikum...
salam nggo warga brebes kabeh...
kang Maul, maaf wingi aku ora bisa teka ning Citos, soale ana hal lain. ngomong2 kapan dadine acara moci barenge? tak tunggu beritane kang, makasih

salam kabeh

wong ketanggungan

23 May 2009 at 10:01:00 GMT+7  
Anonymous handoko said...

kulo nuwun, melu moci ning kene ya!
enyong hery cah pasarbatang, saiki lagi neng batam. angger sempet mampir lah sedelat neg blogku herihandoko.blogspot.com

24 May 2009 at 21:38:00 GMT+7  
Anonymous ethie said...

Assalamu'alaikum... Wow! saya baru tau ada KOMBES!
kenalin, saya ethie. Senang rasanya bisa diajak kopdar bareng di Brebes, suatu saat. Abis lebaran, mungkin?

Gimana mas admin?

18 June 2009 at 16:18:00 GMT+7  
Blogger andhik4 DBS2113887 said...

priben kang Admin...
yuuuk kita gabungkan persaudaraan kita dgn KOPDAR.
wilayah jabodetabek bae yen kumpul-kumpul akeh ka,
aku setuju banget kang Admin..

salam
faturohman
02195979778

18 June 2009 at 22:20:00 GMT+7  
Blogger cah grinting said...

Salam,
knalna ndisit kie carab cah grinting
saiki ana ning tangerang biasa kuli dari pada laka pegawean,iyya oia...
rasane seneng bgtlah...bisa ngobrol ning kene muga2 bs ktm karo kanca batir sadulur kabeh ning forum kie..


Carab purwanto
matursuwun...

19 July 2009 at 11:55:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

hlo...

19 July 2009 at 12:16:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

Lam Knal
skedar masukan kalo bisa bikin basge biar bisa di pasang di blog atawa wes cah-cah mbrebes biar kliatan lebih kere geto lho...trus link backlinknya kalo bisa juga diikutkan.
matur thankyu

18 August 2010 at 05:03:00 GMT+7  
Anonymous Anonymous said...

ifas...
lam kenal buat kombes and lam kangen tuk almamater q sma 1 larangan, klo reunian
ajak2 ya q saiki ning lampung, pa kbr pak casyudi skrg sy ngikutin jejak bpk jd guru matematika

1 March 2012 at 00:01:00 GMT+7  
Anonymous apid said...

assalamualaikum, kulo nuwun

18 May 2013 at 06:54:00 GMT+7  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home